www.grannar.se

hej.
Som jag kanske har sagt innan så har jag lagt utt en annons på www.grannar.se Om att jag kan ställa upp som barnvakt eller hundvakt. Och igår fiock jag ett meddelande från en kvinna. Hon ville att jag skulle passa hennes 9 månaders son vissa vardagar 8-17 och ibalnd någon helg i månaden. Jag tycker att det låter toppen och vill gärna ha jobbet. Om jag nu får jkobbet så sa hon att jag kommer få 70kr i timmen som verkligen är bättre än det jag har nu.
för jag orkar verkligen inte med detta jobbet mer. Jag är på skithumör varenda gång jag kommer hem typ När jag har jobbat länge.
Och denna kvinnan som kontakta mej sa att nu under sommaren skulle hon nog behöva hjälp på deras sommarställe i skannör. Och då är det tänkt att barnvakten ska följa med och hjälpa till. Och då står hon för kostnaderna. Mat osv. Skit bra tycker jag att det låter. Hon är ensamstående. Och jag har nyss kollat upp henne på upplysning så att jag fick veta om hon verkligen fanns och ålder. Kalla mej snok om ni vill. Men jag vill gärna veta så att jag inte går och träffar en person med falsk namn och i själva verket är en man. Eller att någonting ska hända mej när vi träffas. Om ni förstår va jag menar. Men hon har uppgifter på upplysning.se Så nu kännerjag mej säker haha.

Jag ska nog träffa henne på tisdag. Så jag får hoppas att kemin stämmer och att hon låter mej passa hennes lille pojke. Jag älskar ju småbarn.

Och så hoppas jag att jag slipper jobba där jag jobbar nu.

Om ni söker extra jobb eller någon så föreslår jag att nu går in på den sidan och blir medlemmar. Det finns många som behöver hjälp med massa olika saker. Man måste inte lägga ut en annons. Det kan man göra om man vill att dem ska hitta dej istället för att du själv ska behöva jaga jobb.

Ska lägga mej och sova. ska upp kl.6. och fortsätta med mardrömmen.

God natt

Kommentarer
Postat av: JuliaD

hoppas du får det :D värkar vara jätte bra

2009-05-07 @ 15:22:01
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0