torsdag

hej bloggen.
Jag har varit ledig hela dagen idag. Jag har sluppit att gå upp tidigt på morgonen=)
har ni hört låten K'naan - waving flag ? om ni inte har det så lyssna på den. Jag har fastnat för den men kommer inte riktigt på vilken låt den påminner om.

Pratade med min syster i telefon igår. Ibland är det så himla skönt att prata med henne. Vi pratade om allt möjligt. På torsdag nästa vecka så ska jag följa med hennes pappa till sjöbo och hjälpa till att flytta. Eller nej jag ska inte flytta saker utan jag ska hålla koll på barnen medans de andra flyttar. Sen ska vi vidare till perstorp och flytta in sakerna där haha. Sen blir det hem till malmö igen. Känns som om dem flyttar längre och längre bort men min syster säger att det tar lika lång tid till perstorp som till sjöbo?

Grammatik har aldrig varit min grej så jag har ingen koll på det.

Nu ska jag ut lite. hörs sen. Förrensten jag ska skapa en ny kategori som ska heta minnen.
Denna bloggen är ju till för att jags ka skriva av mig och inte bara gå runt med allt i huvudet. Och minnen är ju bra att skriva ner.

Nu ska jag gå ut. hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0