regn regn regn

Ush vad det regnar. jag gillar inte regn. Jag vill ha sol och värme. Varenda morgon denna veckan har det regnat på morgonen. Och min frisa har blivit katastrof och jag har varit blöt när jag kommit hem. Men imorse regna det inte. Det va molnigt fast uppehåll och så kommer regnet nu istället.

Men det är bara maj...jag hoppas på att vi får en fin sommar. Va det någon mer än mej som la märke till det fina vädret på valborg. Ni kanske inte minns att det alltid regnar på valborg.

Va iväg innan idag och köpte present till min mamma. Hon fyller ju år på söndag. Så jag köpte choklad och ett kort. På kortet ska det stå " Nu blev du allt snopen" och sen ska hon få ett annat kuvär med pengar i.

nu ska jag ta bort lite nagellack som hamnat utanför nageln. Jag har målat naglarna i vinrött. Deep love heter den. Och det värsta med mörka nagellack är att när det hamnar utanför så syns det rejält. om man målar på ljusa så är det inte lika noga haha;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0