Mat

Vaknade av ett lite annorlunda sms idag. Det va från Carolina och det stod såhära.
hej snäckan. Ni har inte bestämt vad ni ska äta än va? okej. Bra. Då äter vi flintastek. Bra va.
När jag läste det så blev jag helt förvirrad. Så jag ringde upp henne. Jag bara vad är det för ett konstigt sms. Hon bara jag vill äta flinastek och jag vill att din mamma ska göra den åt mej haha. Jag bara vaddå har du redan köpt. Hon bara ja.

So i guess we are gonna have it for dinner today haha. Det bästa av att va att när jag prata med henne i telefonen så borta hon tänderna. Då fråga jag henne...Tänker du på mat innan du ens har hunnit borsta tänderna? Hon bara. Ja jag är skit sugen på flintastek.

Den tjejen blir mer o mer som mej. Jag tänker på mat direkt när jag vaknar. Då menar jag inte frukost utan middag haha. Och jag är en nattmänniska så jag kan lätt äta något mitt i natten också och det kunde inte hon förr. Och nu när vi umgås på natten så vill hon alltid till europabageriet och köpa bullar eller till stan och handla mc mat.

Nu ska jag ta på mej och gå ut lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0