Make up show

Igår hade jag fullt upp. Jag skulle lämna Charlin och hennes kompis på Latinskolan för att Charlins pappa jobbar där. Hon och hennes kompisar skulle vara make up modeller och bli sminkade av världsartisten Cecilia någonting. Men det sluta med att jag fastna där och kollade på hur dem sminkade osv. Sen så skulle showen börja 19:00 men börja inte förrens 19:30. Jag satt där i aulan på skolan och mina ögon höll på att gå i kors och jag frös, va trött och hungrig. men jag stannade iallafall till dansnummret och charlin hade vissats. Va ju tvungen att se dansnummret för det fanns bara en kille med i sjowen och han skulle ju dansa och jag tyckte att han va snygg och han blev ju ännu snyggare i min ögon när han dansade. Dansande killar har ju sin Charm :P. Sen gick jag till Gustav och tog bussen hem.

När jag kom hem gick mamma och handla mat till oss sen kom Carolina och vi prata och såg film sen så gick vi till bageriet och köpte natt bullar innan jag somna och sov nästan 12 timmar:S

Jag har nyss kollat på filmen Tattoo I love you tror jag den hette. Den va okej men ingen film jag rekomenderar.

Ska hoppa in i duschen nu. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0