Happy birthday mamma

Hej! jag har inte junnat komma in på bloggen på hela dagen. Men nu så gick det.

Jag har hjälpt min mamma med maten att skära grönsaker och fixa köttet så att det är redo för grillning. Så nu väntar vi bara på gästerna sen så ska vi ut och grilla. Det är min syster och hennes tre minsta, min bror och mammas kompis som ska komma.

Jag har fortfarande en hemsk magvärk så jag ska ta det lugnt idag.

Jag somna snabbt efter att jag lagt mej och idag när jag vakna så kändes gårdagen som en dröm. Haha tror att det va för att vi gjorde så mycket och var överallt haha.

Jag funderar på att göra bloggen oanonym. Men jag vet inte om jag ska göra det. Vad tycker ni? Vill ni se mig? Och vem jag är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0