Halmstad

Hej. Jag skriver ett inlägg nu innan jag går och lägger mej och sammarfattar min långa dag.

När jag hade tatt på mej så gick jag ut och träffa Carolina och Dragan. Vi satt och småpratade lite när Blerim kom. Då sa Blerim att han försökte få tag i en kompis som bor i helsingborg för att han ville åka dit men att han inte fick tag i honom. Då sa Dragan, "vi tar en roadtrip ändå och kollar läget". Då säger Carolina att hon och jag ska med. Så vi går hem till mej och lämnar maten så att min mamma skulle kunna fixa den senare så att jag och carolina kunde äta när vi kommer hem igen.

Vi sätter oss i bilen och åker. När vi kör förbi landskrona så säger Dragan " vi skiter i helsingborg och åker till halmstad så hälsar vi på anita" och vi åker vidare. Vi stannar till i ängelholm på mcdonalds och äter. Där fanns ingen snygg kille så lång ögat kunde nå. alla hade typ acne eller va för mesiga för mn smak.

Vi åkte sedan vidare och kom till halmstad där vi först gjorde ett besök hos blerims syster. Vi stannade där en stund och hon väntade en dejt som skulle hämta henne klockan 7. Vi fick träffa honom snabbt sen drog vi vidare. Typ minuter därifrån bodde anita. Vi va där ett atg till typ klockan 9. Dragan åt tacos där hemma Vi alla bara " vad gör du hur kan du vara hungrig vi åt fan nyss på mcdonalds". han bara "och jag är hungrig". Vi gick sedan ner för att röka för hon bodde i ett studenthem och väl där nere så såg vi att dem hade fest i andra huset så dragan börja ragga åt mej haha. sen så raggade han själv på en tjej som bodde i anitas hus. haha.

efter det så satte vi oss i bilen igen och åkte hem för anita skulle iväg och jobba. När vi kommit en bit utanför halmstad så kommer dragan på att han har glömt sin jacka och nycklar. Men anita ska skicka nycklarna och jackan ska han hämta om 2 veckor.

Vi kom tillslut till malmö vid 11. Och jag och carolina drar hem till mej och äter och så kommer jag på att jag glömt min telefon i bilen. Så det va bara till att gå till bettan efter för dragan va där hemma och han hade min mobil.

Vi har varit där hemma tills nu och sjungit singstar mm.

har ´nyss kommit hem har bara packat in min mammas present och sedan skrivit detta inlägget. Ska gå och sova nu är svintrött och har en jävla magvärk som är till att duga...Och jag har inte ens mens. Jag undrar om jag inte håller på att bli sjuk.

God natt/morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0