Godmorgon

Jag är ledig från jobbet idag som dem flesta är. För det är ju en röd dag. Men va tvungen att vakna tidigt ändå..Min systers pappa kommer och hämtar mej 08:50 och så ska vi åka till sjöbo och hjälpa syrran att flytta till perstorp. Sen så ska ja stanna där ett par dagar.

Har nyss vaknat så sitter med morgonciggen i handen och försöker få min hjkärna till verkligheten haha.
Har redan packat. Packa ner täcke och kudde också för väskan jag låna av Carolina va så stor så allt får plats där haha. Min egen är smutsig och jag har inte tänkt på att tvätta den så måste göra det nästa tvätt tid.

Things to do before i take off.
*Ta på mej
*äta frukost - man vet ju inte när man äter nästa gång
*borsta tänderna
* mysa med Tim
*Och lägga på lite mascara

Det är vad jag ska hinna. hehe

Hörs om ett par dagar

ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0