Fy fan kom nyss hem

jag har vatt iväg hela dagen och hjälpt min vän Alle att flytta från ena trappan som va en 2:a till den andra trappan som är en 3:a. Vi har flyttat massa saker och sperungit fram och tillbaka. Fick veta igår att hon har nelli. Hunden som jag passade innan. Så jag kontakta henne på msn och hon svarade och fråga om jag ville hjälpa henne för hon hade knappt någon som hjälpte. Så det va jag ,Alle hennes man mohammed hennes bror Danne och hans kompis Danne. Och Alles dannes flickvän men hon gjorde knappt ett skit hon bara satt och glodde. Nu har vi iallafall fixat det mesta vi har satt upp saker och sådant. men det finns lite till som ska flyttas över men det kommer dem nog göra imorgon.

Fy fan vad min rygg gör ont. Så nu ska jag lägga mej och hoppas att det blir bättre imorgon. Jag har en till flyttning på Torsdag. Jag ska hjälpa min syster att flytta från sjöbo till perstorp. Hon säger att jag bara ska kolla barnen åt henne men jag vet att hon kommer sätta mej i arbete.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0