=)=)=)

va ju på mötet iger eller rättare sagt intervjun. Jag tyckte att det gck bra. Pojken är 9 månader och jätte söt. och mamma verka helt okej faktist. va ju lite nervös för att hon skulle vara sån subba som Charlins mamma haha. Dem hade även en stor blandras hund som va jätte snäll och han verkade verkligen gilla mej. Han ville bli klappad och sen somna han gott vid min fötter.

Kvinnan skulle höra av sej redan nästa vecka om beslutet. tror att hon ska prata med andra också. Men jag hoppas att jag får det...För då ska jag typ jobba 12 timmar i veckan iallafall till skolavslutningen och sen blir det nog mer. Plus att jag får 70 kr i timmen. VERKLIGEN BÄTTRE ÄN VAD JAG HAR NU.  Om jag får 70 kr i timmen så blir det typ 800kr i veckan och nu får jag ju 500kr i veckan.

När jag gick och lämna charlin i skolan imorse så var det fint väder och nu regnar dte visst. Jag har sovit så har inte haft koll på vädret. Ska åka och hämta henne från skolan idag också. Sen ska jag lämna henne hos hennes mamma senare.

Om jag nu får detta jobbet så får Charlins mamma hitta någon annan dem timmarna eller hitta någon annan helt. För detta jobbet vill jag ha. Jag gilla familjen.

kommer ni ihåg såpan tre kronor? Jag har nyss kollat klart på alla 123 avsnitten =)
Nu ska jag gå och äta lite
Hörs senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0