And then it become the morning after

God morgon allihopa. Sovit gott? Jag har när jag väl somna. jag drömde en massa det sista jag drömde innan alarmet på mobilen började ringa va att en kille som tydligen va min kom med en tidning till mej. haha.

När alarmet ringde så tänkte jag vafan vem ringer mej mitt i natten. Men så va det bara alarmet och då blev jag ännu surare. Typ så hära. Vad hände med natten vad snabbt den gick....JAG VILL SOVA. Det känns i kroppen efter igår. Jag är riktigt trött idag så jag tror nog att jag kommer lägga mej direkt efter att jag lämnat henne i skolan. Tills jag ska hämta henne igen. Jag har tagit på mej mjukisbyxor och en tjocktröja. Det är väl ändå de bästa kläderna en sådan här dag. Det är ju muligt ute=(. Hoppas det blir lika fint vädewr som det blev igår.

Tim och Simba va nyss ute i trappan med min mamma. Dem va riktigt försiktiga. Det ekar ju där ute och dem är inte vana vid att vara där. Så när mamma sa till Tim "ska du gå in" så sprang hon in och nu ligger hon precis mellan mej och skärmen haha. Antar att hon vill ha sitt morgon mys. så ska ge henne lite innan jag ska iväg..

have a great day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0