Yes =)

mina serier är tillbaka...hittills har jag sett gossip girl och kyle xy. Nu har jag the secret life of the american teenager och one tree hill kvar...Sen kommer ju även andra avenyn ikväll=).
sov jätte dåligt inatt. Drömde det dära om hissen igen. läskigt asså. Jag hatar när jag har samma dröm fler än 1 gång. för de måste ju betyda något.
Jag ska snart börja stecka pannkakor. Är så sugen på det idag. och sen ska jag baka sockerkaka som jag kan äta ikväll..mums.

Va i affären innan. Precis när jag skulle ta bröd så ser jag en plånbok på golvet. Så jag tog upp den och gick till kassan med den och sa att någon hade tappat den. Hon bara oj då...det är inte många som lämnar in en plånbok när dem hittar den. Jag bara "men det är ju synd om dem som tappar sin plånbok. Det finns ju viktiga saker som man inte bill bli av med. Sen gick jag. När jag sen kom tillbaka för att betala så va mannen som tappat sin plånbok där han bara tack så mycket. Jag bara det är ingen fara. Jag skulle ju liksom också vilja att någon lämnade in min om jag hade tappat den=).

Man får inte vara egoistisk...det finns faktist människor som har det värre än en själv. Och att ta någon annans saker är inte min stil.

Nej ushhhh magen kallar på mat. så får ta o göra iordning maten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0