Hitta en lista...

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Daniella
Smeknamn: Dani
Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika
Beroende av: Coca cola, Vatten, Godis,Cigg,Mat
Vem behöver du mest just nu: Just nu behöver jag ingen. Men när jag lämnar datan blir det väl katterna 
Vad tror folk om dig?
Att jag är agressiv hahaha

Stämmer det? Nej
 Vad får du oftast komplimanger för? Min smala kropp och min bak

Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv? Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Good morning sunshine
Vilken är din favoritmålning:
Har ingen
Var bor du? Malmö
Trivs du där: Ja
Sprit, cider, vin eller öl: Cider mest men om jag vill bli full så sprit

Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Nej, men hatar fisk

Har du haft sex idag: nej

Nästa mål i ditt liv: Få ett riktigt jobb
Hur svarar du i mobilen: hallå

Vem ringde du senast? Min syster

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: När ska du hämta barnen
Antal timmar sömn inatt: 5
Sov du ensam: Ja

Tycker du om din pappa: Har aldrig träffat han
Brukar du komma i tid: ja

När mår du bra: När jag har roligt
När blev du fotad senast: I lördags

Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blå
Vad tycker du om fötter: Ushhh

Är du smart: ja

Var du aktiv i skolan: inte speciellt. Jag va skoltrött

Vad saknar du: En pojkvän, pengar

Hade du en bra kväll igår: ja
Favorit dryck på morgonen: Iskallt vatten

Rakar du benen: ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00-01-02
Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott: nej det är jag för lat för

Vill du hellre ha mail än brev: Mail. snabbaste sättet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: ja när jag va ungre
Är du nöjd med ditt liv: Sådär

Är du bortskämd: Nej verkligen inte
Vad gör du i morgon: Får se det då
Vad är det värsta du vet? falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? har ingen aning

Vad längtar du till? helgen

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. Jag har den bästa vännen

Vad använder du för shampoo? Gliss eller sunsilk

Vad är det finaste du fått? En picknick korg full med godis, chips och cola. Fick den av Carolina i julklapp. och den passar perfekt för hon vet hur mycket jag tycker om sådant.
En speciell dag du minns: XXXXXXXX
Hur gammal är du: 20

Tycker du om någon just nu: Mig själv

Om fem månader: Ta en dag i taget

Du samlar på: ljus

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min mamma, carolina eller syrran

Gillar du golf: nej. men minigolf kan vara skoj ibland

Vilken tid gick du upp idag: 06:15
Har du sovit i din egna säng inatt: jadå
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: kolla på cityakuten

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: förra veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara hälften. sen köpa kläder och möbler, ta körkort. Och dela med mig till mina närmsta
Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ushh nej, man ska ta på sig det man tycker är bekvämt.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Jag går inte upp på morgonen för jag brukar oftast somna runt 6. så jag går upp på eftermiddagen

Har du piercing: Ja i naveln =)
Vill du gifta dig: Vet inte...man har det väl lika bra utan att slänga pengar på bröllop
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: nej, ibland bara men på sommaren så ja
Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag. ingen har klagat än så länge
Gillar du att dansa: ja

Är du flygrädd: vet inte har aldrig flygit

Hur vig är du: VigVad dricker du helst när du är törstig: vatten, cola

Vilken är din favoritglass: magnum mandel
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: Gillar inte fisk
Vad äter du helst när du ser på film: Allt onyttigt man kan få tag på heheh
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
 Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har jag...det har väl alla. iallafall någongång. Alla har vi ju varit barn. och alla har ju svåra perioder

Röker du: Ja, dålig vana

Hur ofta tränar/motionerar du: hmmm
Senaste låt du hörde: Crossfire - on fire på radion
Vad gör du på helgerna:
Festar, umgås med vänner och familj, vilar, ser filmer


Kommentarer
Postat av: JuliaD

planera och planera. det är vad som händer. som har popat upp lite så där efternad hehe..

2009-03-23 @ 09:17:19
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0