Josef fritlz

Har två saker att ta upp idag, Bra va?

Nummer ett: Läste i tidningen imorse om att förhören med josef fritlz börjar idag och ska pågå i fem dagar. Och det jag kom att tänka på va att HAR DET TAGIT SÅ HÄR LÅNG TID. HAR HAN INTE REDAN FÅTT SIN DOM? Det har ju nästan gått ett år nu ju. Det är dåligt tycker jag.

Jag kommer ihåg när det kom ut förra våren om att han hade låst in sin dotter i källaren och att hon hade varit instängd där i 24 år. Och fött 7 Barn. Ett av dem dog vid födslen och kvinnans pappa brände upp spädbarnskroppen i ugnen. Pappan hade våldtagit sin dotter i flera år och barnen hon födde var hans. Jag blev så ledsen. Jag tänkte vilken sjuk värld vi lever i såhär får det ju inte gå till. Det berörde mej så djupt så att jag varje dag efter i ett par veckor kollade i tidningen och internet för att få reda på om det hade skett något mer.

En annan sak jag inte förstår är hur kvinnans mamma inte upptäckte något, Det måste verklugen vara bullshit. Dem bor i samma hus. Han bankar och donar där nere. Han bär in saker. Han försvinner och handlar i en annan stad men han måste ju ändå få in varorna. Hon måste ju se att varorna bara försvann. Och allt matrial han bar in det försvann ju också. Och det där om att när han brände spädbarnskroppen. Om man bränner en kropp så luktar det ju ändå ...lukten försvinner ju inte bara. HUR I HELVETE KUNDE HON INTE ANNAT VAD SOM PÅGICK. Men hon kanske visste men höll sej undan. Men dem bör ju förhöra henne riktigt. Inte bara honom. För det stämmer ju liksom inte.
Man kan bara inte vara så blind.

Men om ett par år får vi väl reda på sanningen. Det kommer väl en bok eller film. Där kvinnan som va instängd berättar om vad som egentligen hände.
Men hoppas att han får livstid eller dödsdom. Han förtjänar det. Vilket äckligt svin han är. Sinnessjuk. Borde spärras in. Synd bara att han inte va yngre och att han är 73 år...annars hade han kunnat vara instängd längre. Och bara längta till dagen han dör. Och hoppas att dem i fängelset verkligen ger sig på honom.

Jag är egentligen inte "för" dödsdom. Men sådana svin bör få det.
Hur kan man bara komma på tanken ens att låsa in sin egen dotter, Sitt eget kött och blod och sedan våldta henne och utan att använda skydd utan att hon måste bli gravid och födda i en källare..

nej nu får det räcka med honom...Men ni fattar vad jag menar väl?

Nummer två...Tror ni på drömmar? att dem betyder någonting?
Jag hade en innan. Jag och en kompis va i en hiss och skulle upp till 8:de våningen. När vi väl kom upp så kom vi inte ut utan hissen störta ner i källaren istället. Vi hade en resväska med oss så hon och jag landade på den. Så vi skadade inte oss så mycket. Sen åker hissen upp igen och vi kom ut...
Vad jag undrar är vad drömmen vill berätta för mej...Kanske är det att jag kommer att falla hårt men att jag också kommer att kunna resa mej upp igen.

Det återstår att se med tiden. Nu ska jag kolla på Take the lead sen så ska jag sova god nattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0