Tvättning

Hejsan
Vad gör ni idag?
Själv så vaknade jag vid halv 3 hehehe kom inte i säng förrens 6 imorse. Sen sorterade jag tvätt och tog på migg och gick ut o rökte med Carolina och en killkompis och snackade skit =P. Dem klagar alltid på mig att jag aldrig går ut hehe så igår lovade jag att jag skulle ut idag så det gjorde jag. Har nyss vatt nere i källaren och lagt in i maskinerna. Jag har tur idag för det andra tvättrummet är också ledigt så jag har 4 maskiner. Så tvätten blir klar tidigt idag.

Detta är vad jag ska göra idag som är bestämt.
*Tvätta
*Laga mat
*Äta
*duscha
*fixa mig
*ta bussen till stan
* gå på bio och se Dumpa honom.

Ja det va väl allt som är bestämt idag sen får man se vad man gör efter=P

Läste på kenzas blogg att filmen ska vara bra så jag ser framemot att se den=P
Hörs sen

Kommentarer
Postat av: jane

hejhej ska vi premurera på varandra??

2009-03-14 @ 16:57:37
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0