Snygg/het

Ahh juste. För någon dag sen så va jag Carolina och en killkompis och handla bullar på kvällen/natten. Och när vi gick där så kom vi in på vad han och hans/vår killkompisar pratar om och jag sa att dem inte hade nått att prata om när det gällde mej...Då sa han såhär..."det tror du" haha...Jag bara "vaddå" han bara "vi snackar om allt" Jag bara "vad säger ni då och varför pratar ni om mej"...han bara "Nån tycker du är snygg/het"...jag bara "vem?" han bara "Om nån tycker du är snygg/het så pratar vi om de"...jag bara "men du sa att nån gjorde de"...så börja han skratta och vi med. Han bara "Daniella du är inte ful du är snygg"...Naw vad gulligt sagt...undra om det inte är han som tycker det=P

hahaha...Jag har fan härliga vänner....Iallafall dem jag har kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0