SLUT *Snyft*

Läste klart boken innan. 297 sidor gick snabbt. Känns lite tråkigt nu när den är slut. Jag vågar knappt börja med den andra boken för då vet jag att den är slut imorgon och vad ska jag då läsa efter.

Den jag jag har läst ut nu heter Syskonkärlek. Och den handlar om 2 tonårssyskon, Ludvig och Amanda som alltid haft ett lite odda syskonförhållande och som kommer på när dem är tonåringar att dem verkligen älskar varandra. Mer än som syskon. Så får man följa hur det går i boken. kan ju inte avslöja förmycket. För det kanske finns någon som inte läst den och vill läsa den. Jag gillade boken iallafall.

Carolina ska komma hit en stund nu. Träffade ju bara henne snabbt igår när jag skulle hem från Mobilia. Typ 3 sek. Och har inte vatt med henne sen förra lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0