Nytt inlägg :P

Ja så va det fredag natt... Det blev som sagt en lugn fredag. Skönt. Va ute och rökte innan med ett par vänner på området sen gick jag hem igen och kolla på film. ´

Imorgon så ska jag tvätta och sen på bio. Det är bara synd att jag missar melodifestivalen...ville ju se det. men jag hade helt glömt bort det när jag bestämde med Carolina. men jag får se reprisen. Då får jag ju iaf se bidragen. Jag har ju inte sett alla p.g.a att man är inte så intresserad mer...Men jag vill helt klart se svenska finalen och eurovision finalen. =)

Hitta en gammal mp3 i mitt rum igår. Har nog inte lyssnat på den på typ 2 år. Men så satte jag i batteri igår och satte på den och då hörde jag den bästa melodi jag hört. Jag blir alldeles lugn i kroppen av den. En gammal bekant till mig har gjort den. hade den på datan förr men datan har ju blivit omformaterad ett par gånger sen dess så den försvann. MEN NU HAR JAG DEN IGEN. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0