Lite blandat

Såg nyss en helt okej film med jessica simsons. "Privat valentine blonde and dangerous" heter den. Den handlar om Att valentine (jessica) är skådespelare och hon blir sviken av dem hon tror sig vara ärliga. och så hamnar hon i armen. Den va iallafall helt okej tyckte jag.

Idag är det onsdag och det betyder att mer än halva vardagsveckan har gått. SKÖNT. Ser dock inte fram emot imorgon. För då dka jag både lämna och hämta från skolan och så kommer man inte hem förrens sent och då blir allt så stressigt. Man måste ju hinna med att äta..Duscha och slappna av. Det är nog det västa med detta jobbet förutom hennes mamma då. Att man måste åka buss så mycket och att man åker fram o tillbaka o fram o tillbaka. Det verkar liksom inte ta slut....Måste verkligen börja söka annat jobb på allvar igen. Detta håller liksom inte. Man har knappt pengar till att hitta på saker fan.
Jag hoppas att hennes mammas kille kommer o hämtar henne tidigare för i såfall kanske jag kan åka hem redan vid 16-17.

I helgen ska jag inte göra något. För vad finns det att göra hehe. Jag är helt slut i kroppen och min näsa har börjat rinna igen....Härligt va...det va ju bara 1½ vecka sen sist. Jag börja ju jobba i onsadags förra veckan.

Såg ett avsnitt av kyle xy idag. Den va bra som vanligt. Tycker synd om josh. Hans flickvän ska flytta....plus han är ju rätt söt hahah.....I really LOVE and HATE guyes att the same time...
Men det kanske finns någon bra där ute för mej med=P kommer väl när jag minst annar det.

Nä ushhh nu är det dags att lägga sej och drömma. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0