I need a free-day

Nu har jag fixat mej för jag ska snart iväg och hämta Charlin i skolan. Sen kommer hennes "styvpappa" och hämtar henne. Och då kan jag åka hem igen...men hoppas på att han kommer runt 3 tiden för jag är trött som in i helvete idag. Ögonen vill knappt vara öppna.
Kanske är ledig imorgon. Charlin har studiedag och hennes pappa slutar redan runt 1 på dagen. Så hon klarar ju sej själv tills han kommer om hon nu inte följer med honom. Jag brukar ju ändå inte komma förrens vid 1 när hon har lov...Jag hoppas, hoppas o hoppas lite mer på att jag kan vara ledig imorgon inget är ju bestämt...Men skönt hade det verkligen varit...Har fortfarande nackspärr men inte lika mycket som igår och förrigår.  Kan vrida huvudet lite längre nu hehe=) snart försvinner det helt hoppas jag.

Sitter och lyssar på Akon på hög volym och sjunger med =$ haha...Försöker ju piggna till och musik brukar hjälpa mej annars så det kanske hjälper idag med.

Vad ska ni hitta på denna måndagen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0