Hej bloggen

Nu har Carolina gått hem. Vi satt och prata och jag satt och kolla runt på internet....Socialt väl? nej det va det faktist inte men hon förstår. Jag måste ofta ha något att göra. Vi va inne på en sida och så såg jag mitt ex flickvän där. Och dumma jag skulle såklart in och kolla (vilket jag ångrar nu) Och där hitta jag bilder. Jag hitta bilder på henne och på mitt ex. Och vad fin han va. Dumma dumma DUMMA mej. Att jag aldrig kan komma undan sådant. varför litar jag inte på min första instinkt och varför låter jag nyfikenheten ta över. Nu sitter man liksom här igen och undrar om han mår bra och vad han sysslar med nuförtiden förutom då att han är med flickvännen o.s.v.

Om han har det bättre med henne än vad han hade med mej. om hon behandlar honom bra. Men det måste hon ju göra. Dem är ju fortfarande tillsammans.

Nä ushhh jag måste verkligen låta han gå för alltid, sluta tänka på honom, Och hitta någon nu kärlek. tröttsamt att hänga upp sig på sin första. Men jag önskar att man kunde glömma sin första riktiga kärlek. hade man kunnat det så hade jag varit lycklig nu och inte tänkt på han så mycket.

han brukar dyka upp i mina drömmar. Så inte ens i drömmarna får man glömma honom.

Ni tror säkert att jag är en stalker nu. Men det är jag inte. Jag kan inte hjälpa att hon va online på den sidan och att jag såg henne.
Om ni hamnar i min sits så hade ni säkert också klickat in er på sidan för att se.

Men jag måste verkligen leva i nuet och sluta tänka så mycket på det förflutna. Det förflutna skadar mej bara.

Men jag är en tänkare och grubblare. och det har jag alltid varit. Synd men sant. Men man ska lära av sina misstag och det jag lärde mej idag är att om jag någonsin ser henne online igen så ska jag inte klicka in mej på hennes sida.
Dem har nog det bra tillsammans och jag har det bäst utan att Höra, Läsa eller se honom.

Ska lägga mej och läsa "I taket lyser stjärnorna" nu. För det bästa sättet att sluta tänka och tänka på sig själv är att grava ner sig i en bok eller se en film. För då glömmer man allting en stund och hjärnan koncentrerar sej på den man läser. ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0