=)=)=)

hej ville bara titta in i bloggen och skriva att jag är på toppen humör idag...Vet inte varför. Det har liksom inte hänt något speciellt men när jag vakna imorse så kände jag mej så pigg och glad. Kanske va det för att solen lös in i mitt rum fast att pasiennerna va nere. Men humöret har hållt i sig. Så nu hoppas jag på att det inte förstörs under dagen. Iallafall inte innan klockan 21 ikväll, för då vet jag att det förstörs för jag ska se dokumentären på 4an on Josef Fritzl. Måste bara se det.

Ska snart iväg och hämta Charlin. Och nu ska jag fixa mig har typ 10 min på mig innan jag måste ner till bussen...Kramar

Hoppas att ni e på lika bra humör=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0