Dejt

På lördag ska jag på dejt =P hahaha med carolina. Vafan har man ingen kille att gå på bio med så får man gå med en vän, eller? Vi ska ändå se en tjej film. Filmen vi ska se heter Dumpa honom. Där är filmen till den boken jag läste för ett tag sen. "dumpa honom han vill inte ha dig". Carolina ville så gärna se den på bio så hon har försökt övertala mig idag...Jag gick nästan med på det men sen kolla jag platserna för imorgon (hon ville gå på premiären) Men det va bara dåliga platser kvar och jag vill inte sitta längst fram och få nackspärr. Så jag sa nej men så kolla hon för lördagen och då fanns det bra platser. So i guess that we have a date.

Jag mår lite bättre nu...Jag har tagit värktablett och legat o kollat på film med chips, cola och CHOKLAD.
Värktablett, cola och choklad är fan bästa botemedlet.

Män klagar på att dem har det jobbigare än oss kvinnor. Och att vi är såååå känsliga....hahaha kan ni tänka er dem ha mensvärk eller föda barn...så lätt har vi kvinnor det inte. Dem blir som barn och klagar bara dem har lite ont i huvudet eller är sjuka. Rätt komiskt är det ändå. VI KVINNOR ÄR FAN VÄLDIGT TÅLIGA.

Ska läsa lite bloggar nu sen så ska jag borsta tänderna o tvätta av sminket sen i säng. IMORDON ÄR DET FREDAG=) Sov gottt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0