Bla Bla

Hej bloggen.

Förlåt att jag inte har skrivit på hela dagen. Men jag har kollat på tv och läst. Har fortfarande inte gått tillbaka till jobbet och ska inte dit imorgon iheller. charlin har blivit sjuk och ska vara hos sin farmor imorgon. Så ska antagligen dit på onsdag. Mår bättre idag. men känner mej inte helt frisk.

Jag skickade en intresseanmälan till vikariebanken idag. Asså jobba som vikarie på förskolor och sådant.
Hoppas att jag får det. Även om man kommer att hoppa runt som en galning på olika förskorlor så är det ju nog bättre än det jobbet jag har nu där jag åker fram och tillbaka hela tiden och knappt har råd att roa mig.

Vad vill 20 åriga tjejer som är singlar göra? Jo dem vill Festa med sina vänner, supa, ragga, shoppa, hahahah eller?
Jag vill ju vara med familjen också men nu menar jag på helgkvällar.

Jag har en fråga....Ni som läser min blogg vad tycker ni om den och vad skulle ni vilja att jag skrev om?

Jag är ju bra på en himla massa saker. Jag är bra på att ge råd. Om killar och annat. Men jag är bara bra på att ge råd om killar till andra för när det gäller mig själv så får jag blackout och blir typ blind. Men då brukar mina vänner ge mig samma råd jag gett till dem någon gång och då löser det sig :P hahaha
Men vafan kärleken är blind. Men det är ju inte så att man blir kär i varenda kille man träffar...it just happens sometimes.

Jag har ju börjat läsa " I taket lyser stjärnorna " I början tyckte jag att den var skriven konstigt, Jag fattade inget. Men ju längre in man kommer i boken så förstår man mer. Men jag kan reta mig på att hon skriver visa ord 3 gånger. ex. "Snygga snygga snygga sakke". Men HALLÅ räcker det inte med en gång + Caps lock som ex. SNYGGA Sakke.

Imorgon kommer serierna ut igen. Som One tree hill och Gossip girl tror jag. =) skönt har ju saknat dem.

Nu ska jag fortsätta att läsa lite bloggar. Hörs kanske sen eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0