090315

hej
Filmen va bra igår...Jag trodde att inte man kunde stalka någon så mycket som den ens tjejen gjorde...Den va bra men det va många olika huvudroller som man skulle hålla reda på.
Idag har jag hjälpt mamma att städa köket. Hon har tagit hela veckan ledig för att vårstäda och nu är hon äntligen klar. Så börjar hon jobba imorgon igen.
Just nu håller hon på med mat...det ska bli stek idag och det gillar inte jag så mycket för det finns så jäkla mycket fett hahaha...Visst jag gillar köttet men fettet nej. Så ska vi ha det med potatis, mammas sås och grönsaker.

Ikväll blir det Wipeout klockan 20:00 sen sanningens ögonblick 21:00.

Nu ska jag gå o se om hon behöver hjälp...Jag är ju mammas flcika hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0