090308 Kvínnodagen

Jäklar, de va nästan en vecka sen jag skrev sist. Ja vad har då hänt under denna veckan kan man undra.
Jag gick tillbaka till jobbet i onsdags och i torsdags va jag och köpe jätte gulliga skor på skopunkten i storlek 21 till Isac. Fanns i svart/vit och Rosa/vit...Jag ville också ha sådana men det fanns ju inte i min storlek haha men Isac fick iallafall svart/vita haha han är ju ändå en pojke. I fredags sluta jag sent sen kolla jag på film och la mej vid 00 för jag va såååå trött.

Igår vajag i Sjöbo hos syrran och firade Isacs 1 års dag. Han har blivit stor och klättrar som en galning. Jag va livrädd för att han skulle trilla ner. Han klättrade upp i en förtölj och upp till fönsterkarmen sen satt han där i fönsterkarmen och tittade ut=S asså fattar ni han är 1 ÅR. När jag kom hem träffa jag carolina sen börja vi kolla på en film när marie ringde och fråga om vi ville med på en lokalfest precis här i närheten. Och vi följde med. Fast där fanns knappt något folk och marie och dem andra bara stack efter ett par minuter så jag och Carolina gick till en annan lokalfest där det bara typ fanns massa konstiga folk så vi drog hem till mej och fortsatte kolla på filmen sen gick hon hem och jag somna.

Idag har jag städat rummet sen käka vi Tacos. Sen kollade vi på Wipeout och sanningens ögonblick på kanal 5. Fy vad jag skratta. Vi satt helt spända när vi så sanningens ögonblick. Haha han gick med i programmet för att han ville att hans närmsta skulle veta mer om honom. Och han tyckte att det va svårt att berätta det direkt till dem. Och så väljer han att det ska komma ut i tv. Då får ju sverige redan på sakerna också hahaha.

Ska snart lägga mej sov gott allihopa ;)

Kommentarer
Postat av: JuliaD

Tack för informationen. ja avsnitt 10 är sista kyle någonsin. ska skicka införmationen jag fåt det ifrån strax ska bara leta upp den

2009-03-10 @ 17:29:36
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: JuliaD

http://tvseriesfinale.com/articles/kyle-xy-petetion-to-continue-the-cancelled-abc-family-tv-show/





där är länken där det står

2009-03-10 @ 17:33:42
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: JuliaD

jag ska vara borta mer än en sommar. blir 1 år så du vet. ja det ska översättas senare. ja fråga en lärare om det är bra kan man ju göra :) är allt bra med dej?

2009-03-11 @ 08:08:32
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0