Vänner!

Hej igen. Tänkte skriva lite om vänner.

På sista tiden har jag typ kapat kontakten med flera människor som man ändå inte har snackat med på länge. Det är inte så att jag har sagt till dem att vi inte är vänner. Visst är vi väl vänner, Men jag har inte så mycket kontakt med dem. Dem ringer aldrig och inte jag iheller. Men ibland kan det komma sms med texten. Lever du varför hör du aldrig av dej?. Och då brukar jag svara att man är 2 stycken som ska tänka på att hålla kontakten inte bara den ena. Och förr va det alltid jag som ringde och skickade sms. Men efter ett tag så tröttnade jag och nu så har vi tappat kontakten. Vill ändå inte slösa energi på att behaga alla som ändå inte är riktiga vänner. Dem som bara utnyttjar ens vänskap. Och sen när man behöver dem så finns dem inte där för mej.

Därför har jag hellre få RIKTIGA VÄNNER, än flera FALSKA VÄNNER.

Träffar Carolina var varannan dag och vi trivs i varandras sällskap och som jag sagt innan så kan man prata med henne om allt. Och är man deppig så blir man glad bara av att se henne. Och hennes skratt är bara för härligt.

Men något jag undrar är....Var är Marie. Tjejen som stod mej så nära förr. Som jag alltid festa med... Jo hon har fullt upp med sina nya jobbarvänner så nu skiter hon i sina gamla vänner nästan helt verkar det som. Hon har inte hört av sej på hela veckan och vi brukade prata varje dag. Men eftersom att jag inte har pengar på min mobil nu så kan jag inte ringa henne. Och när jag skickar sms till henne så svarar hon bara kort.

Sen har vi ju Romana. Vän sedan jag va 12 år. Träffas inte så himla mycket men när vi väl gör så har vi jätte kul ihop. Hon är en väldigt positiv tjej som är väldigt rolig att vara med.
Ja nog med vänner hahaha. Men en sak som är säker är att jag hatar människor som är falska och jag gillar inte bitchiga typer.

Jag sitter här och lyssnar på Din gata, ditt malmö på 100,6 på radion. Dem spelar oftast bra musik. Men den låten jag lyssnar på nu e ju riktigt kass.

Jag funderar på om jag ska ta och bygga på mina naglar. Så att dem är fina imorgon på Jannes avskedsfest. haha
Jag läser igenon det nu och jag låter riktigt yttlig =( ushh


Kommentarer
Postat av: mickan

Fin blogg

kolla gärna min www.klojs.blogg.se

2009-01-22 @ 21:39:04
URL: http://klojs.blogg.d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0