Torsdag



Hej  igen! Marie gick för länge sen. Vi började se på filmen ATL men sen va hon tvungen att möta upp sin rumskompis ( asså dem delar lägenhet) för att hennes rumskompis hade massa tunga kassar att bära på. Men själv såg jag klart filmen. Den är jätte bra och T.I är med i den. Som ni kanske märker så älskar jag filmer. Jag älskar även böcker men har för tillfälligt redan läst klart alla mina o inte köpt någon ny än. 1 bok jag extremt kan rekomendera även till folk som inte brukar ta upp en bok ens eller inte klarar att komma förbi första sidan är "Pojken som kallades det" av david pelzer. Boken är verklighets baserad och det är David den handlar om,när han va liten....Boken fick mej att börja gråta extremt och de brukar inte hända mig.

Ja det va väl allt ska sitta lite till vid msn sen ska jag sova..

Sov gott allihopa.

P.S om ni vet någon bra film eller bok så är det bara till att skriva:P


Kommentarer
Postat av: julia

ja läs twilight böckerna ;)

2009-01-10 @ 12:14:01
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0