Sova tidigt

hejsan. Ska snart gå o lägga mej...känns lite skumt med tanke på att jag inte har lagt mej förrens vid 5-6 på morgonen dem andra nätterna...men jag antar att jag blev trött efter att ha gått o tänkt på att imorgon börjar jag jobba ushh... Jag skulle vilja skruva tillbaka tiden, så att man kan gå igenom lovet igen...det har ju varit ganska lyckat lov =).

Kom o tänka på en sak innan som jag tänkte att jag skulle skriva här.

På nyårsafton när jag och Carolina hade varit ute o festat så gick vi till BK o åt...när vi står där i kön så frågar carolina mej "vad ska du äta lovely". Så en man som stod bakom fråga "Heter hon så?" Carolina bara "JA" lite sarkastiskt och börja skratta. Men han fatta inte den vinken så han sa " oj vilket fint namn" haha man måste nog ha varit där för att förstå skämtet och se hans minn haha.

Får nu sluta nu...hör att min säng kallar på mej...

God nattt och dröm söta drömmar för det ska minsan jag göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0