Sleep tight

Hämtat upp tvätten nu den va torr. =) så nu ska jag snart nanna kudden. Känner mej inte som en människa idag, mer som en zombie haha.

Jag riktigt hatar måndagar. Jag älskar fredags kvällar fram tills söndag kvällar. Det är mina favvo dagar. resten känns bara som ångest. Att man måste upp tidigt och att man inte kan vara uppe hur länge man vill och göra saker när man vill göra dem. Listan är lång om varför jag hatar veckodagar.

har inte bestämt så mkt inför helgen. ,Men på lördags ska jag på möte för oriflame. Man ska få ficka där och kolla på nya produkter sen ska man få en godybag tror jag det hette. Asså man får nått av de nya produkterna. Det är så jag har fattat det iallafall. Nice. Haha jag älskar att få saker. =)
Är så trött så vi hörs imorgon igen =) natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0