Renovera

Hejsan.

Är ganska irreterad idag. Jag bor ju i en Lägenhet med min mamma. Och imorse vakna jag första gången vid 10 av att grannen borra nu igen. Seröst hur mycket kan man egentligen renovera eller hänga upp. Jag tycker att dem hammrar o borrar typ hela tiden. Och det låter som fan också.

Så är lite irreterad för att jag inte fick vakna av mig själv min sista lediga dag:(.

Idag kommer jag inte göra så mycket. Jag kommer att storstäda mitt rum så att jag slipper göra de dem dagarna jag jobbar utan då bara behöver plocka undan. Sen kommer jag att lata mej framför tv eller datan och kolla på något.
Ni tänker säker fy fan va lat denna människan är. Men alla har väl sina perioder haha.

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0