Oriflame mötet

Nu är jag hemma från Oriflame mötet. Vi fick ta en titt på dem nya Produkterna för 2009. Och även beställa lite med 60% rabatt som vi kommer att få samtidigt som vi får våra produkter från katalog 4.

Jag beställde en mascara där det finns mascara på ena sidan sen eyeliner på andra. Det finns i färgen Svart. Guld och Silver. Men jag tror att vi kommer att få färgen svart. Sen när det väl är ute i katalogen så kan man bestämma vilken färg man vill ha.

Sen beställde jag även en deodorant spray och vanlig deodorant som ska hålla i i 24 timmar. BRA väl? haha

Jag satt och skratta vid flera tillfällen för när en började hosta så börja en annan med sen fortsatte det så. Så va men inte redan lite sjuk när man gick dit så blir man de väl snart.

Det fanns 2 tanter bakom oss som hade problem med att hålla käften. Så jag blöev lite irreterad på dem.

Fanns även en kvinna där som hade med sin bebis. Och bebisen va så snäll man hörde den knappt. bara ibland.

Och dem som prata va helt okej. Man blev inte trött på att lyssna.

Vi fick lunchrast mellan 12,15 o 13,00. Då fick vi en stor baguette med kaffe/vatten till.

Mötet va på Hilton Hotell här i malmö. Rätt uppskattat haha lyxigt. Hissarna där är lite läskiga att åka i, och man såg ut över triangeln. Ner va nog värst för det kittlades i magen.

På utvägen fick vi varsin Goodybag. Och i den fanns tender-care, Nattcreme för händerna (swedish-spa) och en creme man ska sätta på kroppen när den är fuktig o låta den sitta i i 2 min för att sedan skölja bort den. Typ som hår-inpackning.

Så nu vet ni allt det haha...Lyckat idag. Nu ska jag bara försöka få carolina att gå ut med mig ikväll. Hon vill inte det sa hon igår men hon kanske har ändrat sig:P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0