Om alla Kvinnor va lesbiska

När jag för ett tag sen sov hemma hos Dejan så sa han en komisk sak som fortfarande finns i mitt huvud.
Han sa Tänk om alla kvinnor vore lesbiska, Som ni hade retat män då. Och när han sa det så började jag skratta.

Ja tänk om. Om det vore så så hade det nog blivit krig. Inte mellan män och kvinnor bara utan mellan kvinna ocg kvinna. Tänk er alla humörsvängningarna, Menstrationerna och pms.....Ibland när jag har killproblem så brukar jag tänka att om jag vore lesbisk så hade de nog varit bättre för man förstår sitt eget kön mer än det andra. Men så är det ju inte. Utan man förstår sina tjej vänner bra. Men man förstår även sina killkompisar bra. Men så fort sex eller något blir inblandat så blir ju allt komplicerat så det kvittar ju kön eller läggning.

Hahaha kan ni tänka er kvinna och kvinna. Speciellt om dem har menstration samtidigt hahaha. Kaos tror jag. Inte på grund av bindor eller tamponger, men på av deras pms. Krig tror jag hahaha.

Jaja nu ska man iväg och hämta tjejen från skolan...Hörs senare

Kommentarer
Postat av: mickan

tack för komentaren!

fin blogg

2009-01-23 @ 16:05:50
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0