Nyårslöften

Nu ligger man här i sängen igen och har svårt att sova. Jag är trött men jag har ont i kroppen.

Jag har tänkt på att Varför avger man nyårslöften. Det är ju inte alla som håller  sådant. Varför kan man inte bara bestämma mitt i året att ja nu ska jag ändra på det och det....Varför kommer de oftast till nyår? Sen nästa år när man frågar folken har du nu hållt nyårslöften så säger dem oftast nej eller så har dem glömt det. Sjukt enligt mig men kanske vissa tycker att det är en skojig sak. För att se hur många som klarar det.

Såg filmen p.s i love you innan. Den är ganska bra. Handlar om en kvinna som blir änka. Och innan hennes man dog så fixa han så att hon fick brev efter brev där det stog vad hon skulle göra och sådant. Precis som om han fortfarande levde.

Nä ushhh nu är det dags att sova god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0