My weekend

Nu sitter jag här igen. Börjar jobba på torsdag...ushhh vilken ångest men man måste ju tjäna pengar. But the night belongs to me=).

tänkte uppdatera lite om vad som hänt sedan jag skrev sist.

I fredags ringde en tjejkompis (Romana) till mig o fråga om jag ville ut med henne och att vi skulle förfesta hos hennes killkompis först. Jag sa ja och en halvtimme senare hämtade hon upp mig med en taxi. När vi kom dit till hennes killkompis så va de rätt tråkigt men vi fastna ändå så de blev inget ut. Kom hem typ vid 4 på morgonen och somnade.

På lördagen så tvättade jag och romana ringde igen och fråga om jag ville med ut. o att vi verkligen skulle ut idag. Vi skulle på slagt. Och jag sa ja igen fast att jag inte kunde komma förrens senare.
När jag kom till henne så drack vi lite sen stack vi vidare till en pub och va där till klockan 1. Efter åkte vi till slagthuset och dansa. Det va jätte kul. Helt plötsligt kom det fram en svensk kille och börja dansa med min kompis. O de står 2 killar vid sidan om och dansar. Jag känner igen han ena men fortsätter att dana med min andra kompis. Tillslut går jag fram till den ena av killarna och frågar om han vill dansa. Dejan heter han. Han säger ja o vi dansar. När dem stänger så försvinner han o hans kompisar och jag o min undrar vad vi ska göra om vi ska dra hem o sova eller gå o äta. Då kom killarna tillbaka o undra om vi ville följa med hem till dejan. De gjorde vi såklart för ingen av oss va speciellt trötta.

När vi kommer hem till han så dricker vi vidare sen drar alla. o dejan ville att jag skulle stanna. Jag stanna och vi pratade o pratade. Rätt mysigt va de. Han va så lik mej själv som människa. Vid 11 så somna vi o vakna vid 1 av att min telefon ringde. Sen låg vi vakna o han höll om mig. vi lyssna på musik och så sa han lyssna på texten den e så skön. Vi somna igen vid 2 o vakna 4. Vi hade sovit med musik på o jag vakna till låten next - wifey. Han går upp o tar på sig så frågar jag vart ska du han bara jag ska göra kaffe och ner o köpa cigg. Jag bara ska du bara lämna mig här han bara ja sov du vidare jag e ju snart tillbaka. De gick snabbt o när han kom upp drack han kaffe och jag vatten jag föredrar vatten på morgonen. Dricker inte kaffe. Och vi fortsatte att prata.
De konstiga med allt va att han inte ens försökte ha sex med mej.  han va så gullig. De är inte ofta man träffar en sån kille. Jag kom hem vid 8 sen va de liksom som en vanlig söndag för mej. riktigt lat va jag.

Idag har jag sett massa serier som börjat igen.

Jag skulle vilja skruva tillbaka tiden. Han tog aldrig mitt nr och jag vill inte vara för på. Jag har han bara på msn. men han skriver inte så de va väl bara en engångs sak. Men jag har lärt mig att leva i nuet. Att liksom inte ångra allt jag gör. Jag stanna hos han för att jag ville o för att han va en snäll kille just då. Så nu får man väl bvänta o se om han skriver till mig.

Hur går de för er med Killar/Tjejer?    Själv tycker jag att andra könet är svårt att förstå.

Kram alla. Blev ett långt inlägg. sorry men behövde skriva av mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0