Minnen

Vissa vill man komma ihåg mer än andra, Vissa vill man leva om, andra glömma helt.
Men det kvittar egentligen vad man vill eller inte man kommer ändå ihåg, Speciellt dem sakerna man helst bara vill glömma. Man kommer kanske inte ihåg alla dagar och vad som hänt men om de hänt något speciellt så kommer man ihåg tid, plats,väder och exakt allt typ.

Ibland önskar jag att man bara kunde glömma så skulle de kanske kännas lite lättare att gå vidare.

Som med killen jag va tillsammans med länge för typ 3 år sen snart. Och han finns fortfarande i mitt huvud, riktigt jobbigt tycker jag. För när jag känner mej ensam så kan jag komma o tänka på hur det var mallan oss och hur lycklig och bra man mådde då och att jag verkligen älskade honom. Ja...vi hade ju mindre bra stunder också.

De hade på ett sätt varit skönt att glömma för då hade man sluppit att tänka på det.
Alla säger u att man aldrig glömmer sin första kärlek. Men jag tycker att jag ändå gått vidare med mitt liv. Det har inte varit lätt men nu tänker man bara på honom lite då o då. Innan det typ hela tiden.

Nej ushhh nu ska man iväg och hämta Charlin i skolan. Slutar nog innan 18 idag för Charlins mammas pojkvän ska hämta upp henne sen =) Skönt för mina ögon går i kors sååå trött jag är haha

Skriver nog mer när jag kommer hem igen.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0