Kön

Så nu är jag hemma igen...MIN HELG HAR BÖRJAT HAHAHA. Toppen tycker jag. Tänkte städa idag så att jag slipper det i helgen. Och imorgon blir det Oriflame möte klockan 11. Vet inte vart det är än men det får jag antagligen reda på senare idag.

Jag har inte bestämmt något annat inför helgen man får väl ta det som det kommer. Bäst så för då kanske det blir roligare. Det blir iallafall late-dag på söndag som alltid. 

Finns en skojig sak som jag kan skriva om. När mina katter va små så såg det ut som att dem hade kullor. så dem fick pojknamn. Den äldsta blev döpt efter han som tog min oskuld. För jag tyckte att katten påminde om honom ( Lika mesig ) haha. Så det blev namnet Tim. Och min mamma döpte den andra till Simba för hon tyckte att det passa. Men Sen visa det sig att dem båda va honor. men då va det försent att byta deras namn för dem hade redan börjat lyssna på sina namn.

Dem har sån blandad färg så vi misstog oss på deras kön.

Och nu är det så att Simba löper så hon springer efter en hela tiden och är helt på en. Stänger jag min dörr så kraffsar hon på dörren. Och när jag säger Nej simba så slutar hon ett tag. Men så fort jag öppnar dörren för att hämta något eller nått sånt. Så springer hon in på mitt rum. Nu sitter hon här bredvid mig och försöker få uppmärksamhet..Så gullig hon är=)
Simba på julafton
Tim Latar sig
 
Simba är överst och Tim underst =)


Kommentarer
Postat av: Julia

dimon ögon ;)

2009-01-30 @ 20:06:23
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0