Killar=Svin

Jag kom att tänka på en sak. Jag är så trött på när killar skickar sms mitt i natten och tror att man ska komma springandes. Att dem tror att vi gör allt för dem just när DEM vill de. Idioter säger jag bara. Sen när vi tjejer har behov. Ja då passar det inte. Nä men skit i det då. Vi klarar oss bra utan dem. Vi är inte lika beroende som dem. Vi kan iallafall stå på oss. Om vi ignorerar dem 1 gång eller svarar och säger att vi e upptagna. Så hör dem av sig natten efter eller så blir dem sura. Men seriöst...Man kan inte få allt när man vill ha de. Livet funkar inte så.

Men iallafall dem jag har träffat dem tror att dem är så jävla märkvärdiga... Det finns massor så vad får er att tro att ni är den enda.

har ni varit i samma situation?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0