Jorden går under 21/12 2012

Läste nyss på text tv på tv4 att jorden ska gå under 21/12 2012. Och jag pratade med min syster som va den som sa att det stod där. Och Pontus fyller år den 21 december och det är året han blir 18 år. Så vi skoja med honom i telefonen att dte är bra då slipper vi köpa något och fixa fest till honom o.s.v haha. Och den andra tonåringen Emily sa att tänk att de fanns cyklar för 51-- något. Min syster bara " är du helt väck" Vem skulle ha cyklat på dem tror du haha." Hon bara människorna. Min syster bara vilka människor. De fanns inga människor då.

Cyklar uppfanns väl på 1800 talet? eller har jag fel.

Men vi brukar ju kalla Emily IQ badboll och det har ju sina anledningar. Hon tänker inte innan hon pratar.

Fick även veta att min systers man jalle hade tänt på min systers strumpa medans hon kolla på tv. Och hon märkte inget förrens de börja kännas varmt på foten haha. Han gjorde ju det på skoj. Och det brukar inte börja brinna värsta utan lågan går från hälen till tårna på 0 tid. Sen släcks den. Och det blir inga brännskador haha.

Han är rolig han kan komma på dem mest sjuka sakerna så man förstår var Emily får sin knäpphet ifrån.
=) =) Thats my family :P and i love them with all my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0