I love Make up

Jag älskar smink, inte för att andra ska tycka bättre om mig utan för att jag gillar att sminka mig och jag tyckler att jag ser bättre ut har jag inte smink så ser jag bara trött ut. Jag älskar även att exprimentera med smink. Hitta nya smink sätt och sådant. Och jag hatar att lämna lägenheten utan att åtminstonde ha maskara på mig.

Och idag har jag bara vatt hemma men jag har ändå tagit på ett lager maskara. Its my life and I love Make up.

Men jag är inte typen som sitter framför spelglen i timmar, Jag är inte den som går o kollar mig i speglen hela tiden, Utan jag sitter framför speglen o sminkar mig sen får de liksom vara nog.

Jag har inte berättat hur jag ser ut.

Jag är 172cm lång. Har brunt lång hår och bruna ögon och jag är smal.
jag klär mig i vad som jag tycker är fint och bekvämt och följer inte modet men det betyder inte att jag har värsta fula kläderna på mig.

Jag gillar att ha jeans. Så på vintern brukar de bli jeand och en lång tröja.
På sommaren brukar jag ha en lång tröja/Topp med leggings eller utan leggings. Jag gillar även linnen.

Ja de räcker för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0