Helgen

Nu är det måndag kväll. Och idag har jag jobbat. Jag sitter här och längtar till det är helg. MIna favorit dagar i veckan är fredagkväll, Lördag och sondag morgon haha för det är ju då man bara kan göra vad man vill.

Lördag-
Barnen va här och Isac vaknade klockan 6 på morgonen så jag gick upp och gjorde en flaska till honom o jag är ju dum nog o trodde att han skulle somna om men de ville han inte. så jag fick ta upp honom och kolla lite på tvn och busa med honom. Vid halv 8 får jag honom äntligen till att somna igen så jag gick o la mej så märker jag att någon tänder o släcker på toaletten hela tiden så jag gick upp o då va Jana vaken så jag satte på tv till henne och passa på att röka en ciggarette. Men när jag gick o la mej igen så tog de 5 min innan Isac vakna igen. Men det va en mys dag med barnen vi kolla på film köpte godis och sen kom min bror och vi åt middag. När alla hade somnat på kvällen så la jag mej i sängen och kollade på film. Jag såg filmen Marley and me med jennifer aniston. Den va bra som jag grät i slutet och de brukar inte jag göra men jag fick en klump i halsen sen bara spruta tårarna ut.

Söndag-
Isac vakna halv 5. Gav han en flaska sen tog jag upp han i min säng. Jag somnade så han måste också ha somnat för jag vaknade sen vid halv 8 av att han skrattar o slänger huvudet ner på kudden sen reser sig o skrattar. Och så om o om igen så vi busade i sängen.
Barnen va stirriga hela dagen så jag va helt slut efter att dem åkt hem så jag gick o la mig och vaknade inte förrens maten va klar.
Träffade carolina en stund på kvällen sen satt jag vid msn o skrev me lite folk sen va jag tvungen att läsa bloggar jag inte orkat göra under lördagen jag hade 103 blogginlägg att läsa.
Gick o la mej vid 1. Och sov utan problem eller konstiga drömmar.

Måndag-
Idag har jag jobbat och kollar på serier. Carolina gick nyss hem efter att vi kollat på filmer why did i get married. Filmen är bra men lite knäpp. Jag störde mej på visa personer som betedde sig som svin mot sina fruar/män.
Nu så jag gå o ta något att äta sen vet jag inte...

SOV GOTT ALLA. OCH TA HAND OM ERA ÄLSKADE. Ta inget för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0