hej på er!

Förlåt för min uppdatering.
Nu är det lördag. det blev sent natt kom inte hem förrens vid halv 7.  va rätt okej igår

Först gick vi hem till Janne där folk dansa och snacka. Den hade typ delat upp sej i grupper där dem stod och pratade. Jag och Carolina gick och tog en massa foton på alla som va där typ fast mest på dem vi kände. Folk dansa och hade skoj. Vissa flippade ut totalt nu menar jag inte på våld sättet utan dem va fulla och hade skoj haha.

Folk började dra vidare eller hem vid 1. Så jag och Carolina drog till mej. Sen så drog vi till slagthuset och dansa. De va mest killar där men inte så himla mycket folk som de brukar vara där. De brukar liksom vara jätte mycket där.

direkt när vi kom in och skulle hänga våra jackor i garderoben så såg jag en  kille som hade velat och dansade med mej på nyårsafton. Han gav liksom inte upp visst jag tyckte att han va söt men jag kan inte dansa som han. Han dansar liksom bra.
När vi skulle gå in sen så tog han mej i handen och sa att jag skulle dansa med honom idag jag bara inte direkt jag vill vara med min kompis. Då sa han jag ger dej 10 min. Fast de blev mer än 10 min för han va ju tvungen att leta upp mej också hahaha :P.

När han väl hade hittat mej så dansa han med mej..Ibland gick han ifrån för att vara med sina kompisar men han fortsatte att komma tillbaka och försökte dansa med mej igen. För rätt som det va så ville jag dansa men carolina själv och då lämna jag honom. Men han försökte till MAX hahaha.

När han sen skulle gå så fråga han mej, " kan jag få ditt nr jag frågar dej för andra gången" jag bara ja för jag tyckte han va söt och han ville ju verkligen ha kontakt med mej verka det som. Han hade frågat mej på nyår också men då sa jag nej.

Efter slagt så gick jag och Carolina till Mc och åt. Gått va de. Sen drog vi hem och rötta va vi haha.

Idag kommer hon förbi och vi ska se film. Kanske uppdaterar lite senare...Natten e ju ung haha.

Nu ska jag bada så att jag får energin tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0