Första dagen på nya året=)

Första dagen på nya året är ju exakt som man kan vänta sig. Man är helt slut i kroppen efter igår/inatt och man vill bara lata sig...så tänkte sätta på filen "p.s i love you" senare.

Det blev en hilma massa promenerande igår. Jag och Carolina gick fram och tiollbaka känns de som. Till slut hamla vi iallafall på slagthuset. Där va fullt med folk man träffade folk från området, folk från skoltiden och massa gamla grannar. Ja massa man liksom inte träffat på jätte länge. Och de kom skum från taken som då skulle föreställa snö.
Jag fick ett panikskratt igår, jag kunde inte sluta skratta. Asså jag är inte rasist eller något sådant. Dem flesta av mina vänner är från ett annan land men vissa så kallade "Blattar" e bara hemska.  Jag drog med mig Carolina så att vi kunde dansa bland svenskar typ. Efter 1 sek försvann svenskarna p.g.a att utläningarna kom emot oss och ville dansa med oss och jag tänkte jag vill inte dansa med massa killar jag kom med Carolina och då vill jag liksom dansa med henne. Och dem kom bara närmre o närmre och då fick jag mitt första panikskratt. Jag tänkte liksom varför kommer dem just hit. Och dem va ju inte fina iheller. Jag har svårt att falla för svenskar men asså dessa vaäckliga man fick typ knappt lust för dem va helt på en...jag jag drog med mej Carolina igen för att komma bort från dem.

Förutom att där fanns så många äckliga så va det skit ballt. Det var vår andra gång vi va ute tillsammans.
Jag kom hem runt 7 och va helt slut jag hade ont i kroppen och fötterna.

Har fortfarande ont efter att jag sovit men idag ska jag ju ändå inte göra så mycket.

God Fortsättning på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0