Blogg och film

Jag förstår inte så mycket om blogg hur man fixar saker och sådant. Och jag tror att min statestik klyddar.
Någon som vet något om hur man gör ny blogg design? skulle verkligen vilja ha en som inte är bland den orginella.

Min mamma kom nyss in och sa godnatt och tog med sej ett glas vatten till mig haha hon är bara för gullig och hon känner mej väl. Jag har pausat filmen men ska snart sätta på den igen.  Jag kollar på the curious case of benjámin buttom. Har inte kommit så lång än typ bara 45 min. o filmen ska vara mer än 2 ½ timme haha. Sjukt lång men hoppas att den är bra när man kommer in mer i handlingen.

Sen blir det studera kudden väldigt noga för min del haha ska upp 6 men är hemma redan halv 9 imorgon så de gör inget att jag e vaken.

sov gott alla.

Kommentarer
Postat av: julia

du kan ju köpa en desing av någon som säljer eller hålla kol i andras bloggar när dom lotar ut en..

2009-01-22 @ 13:45:33
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0