Barnen är här!

har inte kunnat blogga på hela dagen det har varit fullt upp.

Vakna vid 10 av att min telefon ringde. Men jag kunde knappt öppna ögonen så trött jag va. Så jag lät de ringa o somna om. När jag sen vakna när väckaklockan ringde så gick jag upp. Och då hade jag fått ett sms av min syster om att jag skulle ringa henne. Så jag ringde o hon fråga om vi ville ha barnen här i helgen. Jana theo o isac. Och jag sa ja.

Sen gjorde jag vid mej o gick till jobbet. Jobbade o busade med Charlin. O kom hem igen vid 18. Och då  var barnen redan här. Har busat lite med dem med o isac e så söt med sitt charmiga leende. Märks att han gillar mig för när han ser mej så skiner han upp med ett leende o vill komma till mej. Isac somna nästa direkt när jag börjat natta honom. en läste jag en saga för jana o Theo. Sen somna dem också.

När alla barnen som så la jag mej framför tv o kolladepå lets dance. Fan vad bra dem är för att inte kunna dansa sådana danser. Modigt av dem att liksom visa upp sig i tv o bara ha övat in dansen i en vecka.

Nu sitter man vid datan o funderar på om man ska sätta på en film. Måste ju stanna hemma ikväll/ natt för isac sover i mitt rum o vill liksom gärna vara här när han vaknar.

han e sååå söt när han sover man vill bara ta upp honom o mysa haha men man måste låta han sova hehe

Älskar min familj mest av allt. O barnens leende o skratt gör verkligen livet värt att leva =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0