298 olästa mail

Sitter här nu igen efter att jag har kollat på massa avsnitt av veronica mars på tv. Har aldrig sett den förr men den va faktist helt okej. men jag fattar inte varför killar ska droga tjejer för att få dem i säng och vad som är det själva roliga med att ha sex med en tjej som är medvetslös. Är dem så himla desperata att dem måste droga förr att få ett ligg liksom.

Satt nyss o gick igemon min mailbox haha. jag hade 298 olästa. Jag började ta bort en efter en. men allt va typ reklam och såna kedjebrev som jag inte orkar ta mej tid att läsa de e ju ändå bara skräp. Så jag börja rader sida efter sida. Nu har jag 0 olästa mail. SKÖNT.

Ni tänker säkert....men tänk så fanns det något viktigt där bland alla. Men svaret är att de gör de inte. Jag har 2 olika hotmails. Den ena använder jagsom msn o för min vänner och den andra har jag för när jag letar arbete eller om jag ger ut den i viktiga sammanhang.

Tänkte sätta på 90210 's nya avsnitt nu. Simba min katt ligger redan med halva kroppen på min säng och andra halvan på elementet. Ganska konstig ställning men hon gillar värme haha.

Det hade varit skoj om ni som läser min blogg hade skrivit kommentarer och berättat vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: julia

hehe den e bra :P

2009-01-07 @ 21:24:15
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0