Läggdags

Som jag sa innan så var min syster och tre av hennes barn (Jana, Theo och Isac) här på besök idag. Det var härligt att träffa dem igen. Älskar när dem kommer på besök. Isac har blivit så lik theo. Man såg det innan men man ser det ännu mer nu när håret har fått sin första klippning. Han är en kopia av Theo förutom att han är lite mörkare i håret. Skumt. Men det har han nog fått från sin mamma. För det är vår färg haha. Men det kanske går över med tiden.

Senare på kvällen kom min bror hit och åt. Så man kan säga att jag har träffat hela min familj idag. Bara vissa som fattas. Min bror va på jätte bra humör och förjade fråga mej om något va fel med min data, Om något behöver fixas eller omformateras. Jag bara nej inte än Datan och jag har blivit vänner nu så jag har inte märkt av något fel de sista två veckorna men jag hör av mej om det är något haha ( The computer is my life and i cant live whitout it )

Jag har städat mycket denna veckan men på något sätt så ser det fortfarande stökigt ut. Så igår bestämde jag mej för att fixa mitt rum.

Jag har ju fått nya gardiner och sådant så det ser bra ut vid fönstret. Men så när man kolla på bokhyllan så såg det förjävligt ut. I en del av bokhyllan så har jag tre fack. I det översta har jag typ parfymer och bodylotion och andra krämer. På andra delen har jag smink. Och på tredje delen så hade jag massa papper och tidningar helt i oordning. Så igår börja jag sortera alla papper som jag hade liggandes. Tömde mina lådor. Och kasta massa papper. Och så la jag alla (som jag tror) viktiga papper i en så att jag har det samlat. Och när min syster va här idag så hämta hon vagnen som har stått i mitt rum i typ två månader. Så nu ser här fint ut. Fick helt plötsligt massa plats och rummet ser större ut.

Det hände en skum sak förra veckan. Jag satt och pratade med Carolina om en kille jag hade gått på samma skola som Och som började skicka sms till mej och sådant. Han kunde be att få treäffa mej och när han gjorde det så brukade han ge mej typ parfymer. Smycken och sådan. Och när jag sa att jag inte ville ta emot det så sa han ge det till någon annan då=). Jag gav ju inte bort det men jag kände mej dum. Han sa till mej att han ville ge mej dem sakerna för att han tyckte om mej. Och på den tiden va jag en katastrof tjej. Gjorde massa dumma saker och sådant. Så jag besvarade inte hans känslor och det känner jag mej jävligt taskig för idag, för att jag lekte med hans känslor på det sättet jag gjorde. Så jag har gått och grubblat på det ett bra tag nu. Försökte ringa honom för någon månad sen för jag har inte pratat med honom på 2 år men han har tydligen inte det nummret kvar.

Men iallafall...Vi satt och pratade om honom. Och i Tisdags när jag kom hem från Danmark så hade han skrivit till mej på msn =O. Han hade en tjej som blocka och tog bort mej från hans msn. Och nu hör han bara av sej från ingenstanns. Snacka om att jag blev chockad. Han hade skrivit - Hej kommer du igåg mej, om du får detta så skriv tillbaka. Och jag fick ju det så jag skrev - Hej klart jag kommer ihåg dej. Hur är det med dig det va länge sen. Vi lyckas ju inte vara vid datan samtidigt så vi läser varandras meddelande i efterhand. Han fick iallafall mitt nummet på nytt idag så jag hoppas att han hör av sig snart. Hade varit kul att prata med honom. Och om han nu gör det så ska jag behandla honom mycket bättre. Vara ärlig från början om vad man vill och inte vela som jag gjorde förrut.

Förr så kunde denna killen göra allt för mig. Men det är inte så jag vill ha det. Jag vill ha ömsesidig kärlek och jag vill inte få att serverat till mej. Jag vill kunna klara mig själv också så som jag gör nu.

Ojjj klockan bara tickar. Dags att sova men skönt att ha kunnat skriva av sig nu så slipper jag ligga och grubbla på det när jag ligger i sängen.

Sleep tight sweethearts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0