Week-End

Godmorgon.
Idag börjar jag inte förrens 11 men vakna halv 7 och kunde inte somna om.

Tänkte uppdatera om min helg.
I fredags va jag bara hemma med carolina och såg film. Vi såg Yes man. Men vi trodde att den skulle vara bättre än den va men det va inte slöseri med någon tid. haha

I lördags så städa jag lite för att göra mamma glad. Sen lagade jag Tacos för att jag inte ville att hon skulle äta själv på Valentines day. Efter så fixade jag mig innan jag skulle iväg till Romanas fest. Då en en kille från min gamla skola ringde och ville träffas en stund. Jag jag gick och möte honom och han körde mig till Romana.

Hemma hos Romana så Käkade vi också tacos ( hade jag vetat att vi skulle äta de där så hade jag ju självklart inte lagat det hemma också). Sen plockade vi undan och tog fram spriten sen körde vi drickleken allt eller inget. Tro mig....man fick veta mer om folk än vad man skulle vilja haha. Men vi va typ 10 Tjejer och 1 kille där haha. Vid 1 så stack några av oss ut till Amore och dansa. Alla tjejer fick rosor där...Och jag älskar rosor så jag blev jätte glad. Ända felet var att dem stängde redan klockan 3 på natten och ingen ville hem så vi bestämde oss för att dra hem till romana ihen och efterfesta. På vägen träffa jag en gammal killkompis så jag hälsa på han. Så jag och 1 tjej till kom efter Och trodde att dem andra hade gått in i trappan. Så fanna han som hade kört mej till Romana och 2 andra tjejer där. Så jag ber dem att öppna men då blev en tjej kaxig och HELT plötslig så skulle hon slå mig. Jag bara tänkte vad fan e det med dej jag bad dej bara öppna dörren. Men hon slog aldrig. Hitta dem andra sen vid busshållsplatsen för en tjej hade blivit trött och ville hem.

När hon hade åkt så stack vi hem till romana igen och fortsatte att dricka. Jag blev så full men jag spydde inte tack och lov haha.

Kom hem vid halv 8 och somnade gott när rummet hade slutat snurra.

Igår när jag vakna så kände jag mej verkligen inte nykter. Jag höll på att snubbla när jag kom upp från sängen. Så Carolina kom hit med en 2 Liters coca cola...Som jag satt och drack. Och den gjorde verkligen underverk. Min baksmälla försvann. Sen tvingade hon mej att äta pizza och glöass till efterrätt. Ushhh blev full igen men på mat denna gången haha.

På kvällen så såg jag filmen snow buddies. Gullig film haha.

Idag börjar jag som sagt 11 och vi ska vara hemma hos hennes mamma. Jag vet inte när jag kommer hem idag. Men jag vet att jag har en stor disk så tänkte ta den nu på morgonen.
Någon som vill komma och diska mot betalning????? PLEASE hahaha.

Haha just de. När vi kom hem till romana på efterfest så börja jag tala engelska hahahah FRÅN INGENSTANNS. Haha vi hade 2 svarta killar med oss så det kom inte från ingenstanns men dem snacka engelska med mig men fattar svenska så jag börja prata engelska haha. Bra engelska också...haha jag är så osäker på mitt uttal och sådant när jag e nykter men dem sa att dem tycker jag va bra...haha han ena sa att han ger mej 10/10 i betyg hahaha

Ha en fortsatt trevlig morgon och Måndag. Finns ju faktist dem spm gillar måndagar. men jag förstår inte varför hehe

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0