spel och snö

Saknar vår och sommaren. Då man slipper att springa runt med så mycket kläder. Idag eller rättare sagt Nu snöar det som bara den ute. Sverige vädret är sjukt. På vintern snöar det knappt sen börjar det typ i februari När det enligt kvartalen ska bli vår i mars. Ush.
E lite sur på mamma. Hon har varit sjuk sen i torsdags och så skulle hon till jobbet idag. Men när hon kom ner i cykelkällaren ser hon att hon har punktering på däcket. Så hon bestämmer sig för att stanna hemma. Och så sa hon att hon då kunde gå ner till MKB och fråga lite och ta brochyrer så att vi kan få mer kanaler. och dem har öppet mellan 9 o 15. Och jag har typ påmint henne hela dagen. Och nu när jag kom hem så fråga jag hur det gick?. Så sa hon vaddå? jag bara ja på Mkb. Hon bara jag har inte vatt där. SÅ HON HAR SUTTIT VID SIN JÄVLA LAPTOP HELA DAGEN OCH SPELAT SPEL.  Och nu tror hon väl att jag ska gå ner imorgon. Blir så arg.
När hon väl har satt sig för att spela så får inget störa henne. Och det värsta är att när hon gör mat och man e hungrig. Så medans hon väntar på att det ska bli klart så spelar hon. Och glömmer bort tiden så jag får springa här och säga att maten är klar...Hallå..Kommer du... Hon bara ja snart. Helt inne i det jävla spelet. Om man vill ha nån att äta med så får man verkligen kämpa. Men nu är detta tack och lov inte varje dag. Utan bara ibland.

Ska kolla lite serier nu.

IDAG ÄR DET ANDRA AVENYN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0