Sjuk

Hej. Jag är fortfarande sjuk. Näsan bara rinner hela tiden och jag har börjat få ont av att snyta mej så jag sätter på vaselin på näsan men det dröjer inte länge förens jag måste snyta mej igen. Skit jobbigt. Och feber har jag också.

Jag som skulle ut i helgen. Men jag sa till Marie att det blir bättre nästa helg så att jag kan bli frisk. Det är ju inte alls kul att gå ut och dansa och dricka när man är genom förkyld och feber haha. + Att man inte kommer känna smaken på drickan eller något. Nä ushh det får vänta tills jag blir frisk.

Jag har ett problem. När jag inte sitter och skriver så kommer massa ideer upp i huvudet på mej om vad man kan skriva. Men sen när jag sitter här och skriver så får jag typ en blackout.

Ska gå och se om det finns något värt att se på tv nu;)

p.s Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0